23.4.2017

Viimeinen valmennuskuukausi

Yhteistyössä Unelma Itsestä 

Niin se kolmaskin valmennuskuukausi hujahti varkain ohi, kun nyt on jo viikko eletty neljättä ja viimeistä kuukautta. Kolmannen kuukauden tavoitteina oli perehtyä omiin vahvuuksiin, kartoittaa oma ydintiimi, miettiä ajankäyttöään sekä toteuttaa oma aarrekartta. Viimeisintä olen miettinyt, mutten vielä toteuttanut. Pino kaikenlaisia lehtiä odottelee ikkunalaudalla, kunnes saan riittävän suuren kartongin hankittua :D




Kolmannen kuukauden teemat olivat (jälleen kerran) kaikki minulle osuvia. Oli hauskaa miettiä työkirjan tehtävien pohjalta, millainen elokuva elämäni olisi ja millainen sen päähenkilö eli minä. Oman ydintiimin määrittäminen oli minulle tosi tosi vaikeaa, koska oman perheeni lisäksi en tiennyt, keitä siihen olisin laittanut. Havainto teki minut vähän surulliseksi, vaikka toisaalta valinnan vaikeus kertoo myös siitä, että elämässäni on paljon ihania ja tärkeitä tyyppejä. Elämästäni kertovassa elokuvassa päähenkilönä olisi varmaan strong and independent woman, mistä tuleekin mieleen, onko tämä henkilö ajoittain jopa liian vahva ja itsenäinen. Tai siis yrittää olla.

Henkilökohtaiseksi tavoitteekseni myös kolmannelle kuukaudelle asetin ruokailujen kohentamisen. Olen kuluneen neliviikkoisen aikana alkanut järjestelmällisesti toteuttaa parempaa ruokavaliota, vaikka pääsiäisenä tulikin hieman herkuteltua. Väsymys on yksi tekijöistä, jotka vaikuttavat negatiivisesti syömisiini. Kun väsyttää, tekee mieli ihan mitä vain. Tavoitteeni ruokailuissa on se, että olen tyytyväinen valintoihini. Kun pääosin syö terveellisesti, voi välillä vähän herkutellakin. Olen ottanut erilaiset smoothiet päiväohjelmaani, samoin tätä nykyä kuljetan mukanani kunnon välipaloja. On kyllä havaittavissa selkeä ero entiseen, jos energiatasoja vertaa. Tästä on hyvä jatkaa!




Treenit ovat kolmannen kuukauden aikana sujuneet ihan hyvin. Olen vaihdellut liikuntamuotojen välillä vaihtelun vuoksi ja ajankäytöllisistä syistä. Pääsiäisenä tosin oli ryhmäliikunnoista (omaan makuuni ihan liian) pitkä tauko, jolloin piti tyytyä omatoimisiin treeneihin. Tietysti ulkoilimme perheen kanssa, mutta kunnon treenejä ei tullut tehtyä. Jouduinkin toteamaan tällä viikolla, etteivät noin pitkät tauot tee minulle hyvää. Kun sekin asia on nyt omakohtaisesti todettu, on kenties helpompi motivoida itseään jatkossa säännöllisyyteen :)

Hyvällä fiiliksellä on menty tähän asti, ja sillä jatketaan. Ai niin, osallistuin viimeisimpään ryhmäpuheluunkin. Tuli niin hyvä mieli, kun pääsi jakamaan ajatuksia muiden kanssa ♥ Viimeinen valmennuskuukausi on nyt käynnissä, joten siitä(kin) otetaan kaikki irti! Tsemppiä jokaiselle omiin tavoitteisiinsa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit ♥